Hot line - AG ŠTÚDIO GERIČ

Hľadaj
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka

Hot line

Telefonovanie

HOT LINE

Hot line, telefonická technická podpora, pracoviská poisťovní, servisov, poradcov, ...
Problematika práce v časovom strese, odbornej neznalosti volajúcich, riadenie rozhovorov, aspekty riadenia vzťahov s klientmi a mnoho ďalších okruhov a tém tejto oblasti. Program pripraví vašich pracovníkov na takýchto pracoviskách tak, aby veľmi rýchlo mohli získané informácie a zručnosti použiť v praxi.


Hlavné témy

Špecifiká telefonickej komunikácie, riadenie rozhovoru, znalosť produktu, parametrov, alternatív, substitučných produktov. Zvládnutie odbornej neznalosti klienta v jeho prospech, dávkovanie informácií, overovanie pochopenia, komunikácia v konfliktných situáciách a s rôznymi typmi klientov. Generovanie pridanej hodnoty, klient dobre urobil, že zavolal, Hot line ako prostriedok budovania vzťahov k organizácii, prostriedok podpory predaja a nástroj ovplyvňovania kúpneho rozhodovania klientov do budúcnosti.
Problematika odborných poradcov, poskytnutia návodov, riešení, psychologické aspekty pri riešení krízových

a konfliktných rozhovoroch, riešenie sťažností, navigačné aspekty v rozhovore, záznam rozhovoru, ochrana skutočností, ochrana osobných údajov klienta.

Dvojdňový program

Odporúčame spojiť s programom:
Telemarketing, Call centrum, Obchodný rozhovor, Riadenie konfliktu, Telefonická komunikácia

Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky